خرید و دانلود*اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم*

اقدام پژوهی ,چگونه, توانستم ,مشکل ,پرخاشگری, دانش آموز, علی ,را در کلاس ,کاهش دهماقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم|40063599|ya|
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهمقابل مشاهده می باشد

مقدمه :

پرخاشگری عبارت است از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود و نه دیگری می باشد. در این تعریف قصد ونیت فرد مهم است یعنی رفتاری پرخاشگری محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد.( کریمی 1378)

اعمال پرخاشگرانه شامل رفتارهای جسمی و کلامی پرخاشگری نظیر تهدید کردن ،مشاجره ی لفظی و...... همچنین ویرانی دارایی است.( براهنی 1367)

رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است . براساس بررسیهای انجام شده در صد زیادی از مشکلات رفتاری دانش آموزان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می شود .وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است .از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش ویا یک گرایش در فرد است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می دهد.

امری که فرد به عنوان عکس العمل از خود بروز می دهد به گونه ای است که باید گفت مناسب عمل و یا رفتار طرف مقابل نیست. ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فرد گویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می آورد.اگر چه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می شود.فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می آورد.می دانیم که امروزه یکی ازشرایط لازم برای کسب موفقیت های تحصیلی داشتن روان سالم درفراگیران است. زیراافرادی که سالم نباشندبه عنوان بیمارمحسوب می شوند واین افراددرحوزه های مختلف زندگی وازجمله تحصیلی عملکردمطلوب ندارندویکی ازمشکلات که مستقیما برعملکرد تحصیلی افرادتاثیر گذاشته است ( مشکلات اخلاقی ) می باشد داشتن چنین مشکلی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما چگونگی شکل گیری این مشکل درافرادمختلف یکسان نمی باشدیکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، اختلالات رفتاری می باشد . دبیران در برابر اختلالات رفتاری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از دبیران آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از دبیران ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد دراین پژوهش اینجانب باتوجه به اهمیت مسا له قصددارد درخصوص مشکل اخلاقی دانش آموزم محمد .ح در آموزشگاه دهخدا شهرستان نهاوند مطالعه خودراازطریق اقدام پژوهی به حل مشکل دانش آموز کمک نماید


مطالب دیگر:
🔗الگوها و رویکردهای انگیزش🔗تحقیق در مورد انگیزش پیشرفت🔗انگیزش پیشرفت و الگوهای انگیزشی🔗رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت🔗نظریه های انگیزش پیشرفت🔗انگیزش پیشرفت و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی🔗پاورپوینت آزمایش طرح اختلاط مارشال (آزمایش ساخت نمونه های آزمایش مارشال) در 34 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر 🔗پرسشنامه پرخاشگری فررزندان با نمره گذاری، روایی و پایایی🔗پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و دانش پژوهی🔗پاورپوینت توصیه هایی به والدینی که کودک شان بهانه‌ جوست🔗پاورپوینت روان شناسی انسان گرایی و شناختی🔗پاورپوینت بررسی عوارض اعتياد سرپرست خانواده🔗پاورپوینت مکانیسم‌های دفاعی روان کاوی🔗دانلود پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی🔗دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت لاستیک و پلاستیک و روش های تزریق🔗دانلود پاورپوینت سازمان های شبدری و سازمان های آینده🔗دانلود پاورپوینت جنبه های رفتاری حسابرسی داخلی🔗دانلود پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری سازمان🔗پاورپوینت آموزش مجازی جلوه ای از انقلاب علمی سوم🔗تحقیق در مورد انگیزش پیشرفت تحصیلی🔗مدل ها و نظریه های انگیزش پیشرفت تحصیلی🔗ویژگی ها و عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان🔗نظریه های انگیزشی در دانش آموزان و راهکارهای ایجاد آن🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش در یادگیری🔗دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش